wariatkowo z czworonogiem

wrocilam z bardzo mokrego spaceru z psina. chyba jeszcze nigdy w takim deszczu nie paradowalismy. na spacer zalozylam ocieplane kalosze, ocieplany plaszcz przeciwdeszczowy, skorzane rekawiczki i… bylo fajnie. psina poszla jak ja Pan Bog stworzyl. wrocilismy do domu, zdjelam kalosze, plaszczyk zarzucilam na kaloryfer, a psina… zapomnialam go wytrzec, wiec pies sam sie wytarl: najpierw w dywan, potem pogazowal na gore wytrzec sie w moja posciel;)

w Polsce kupilam National Geographic, zeby poszukac inspiracji na wakacje. Chodza za mna juz od lat Bieszczady, ale raz, ze daleko, a dwa, ze jest zakaz wprowadzania psow na teren Parku Narodowego. A ja psiny w zadnych hotelikach nie zostawie na wakacje. psina jedzie z nami. W National Geographic znalazlam artykul o Saskonii Szwajcarskiej i… zakochalam sie w widokach od pierwszego wejrzenia. Jeszcze bardziej zakochalam sie w tym rejonie, gdy odkrylam, ze Niemcy maja przewodnik turystyczny dla… wlascicieli psow! Przewodnik juz zamowilam:) Na dodatek, Saksonia Szwajcarska jest polozona tak blisko Czech, ze i o Czechy zahaczymy. Z psem:) Co prawda, z psina nie wejdziemy do zamczysk, do palacow, ale to nic… albo wysle panow samych, a ja zostane z psem, albo w ogole zapomnimy o kulturze na najblizsze kilka lat. przyznam, ze moj mozg bardziej potrzebuje przyrody, zieleni, zapachu gor, niz kultury.

A Mamie obiecalam jednodniowy wypad do Kalisza, do Sanktuarium sw. Jozefa. Mam swoja intencje… i wierze, ze sw. Jozef, patron pracy, rozpatrzy moja sprawe, pchnie mnie we wlasciwym kierunku i w koncu uzyskam spokoj wewnetrzny.

4 myśli na temat “wariatkowo z czworonogiem

  1. Ha drugi raz już będzie przewidująca😃

    Po tej pandemii zachwyca każdy liść. Byliśmy w week na błotach chodząc po ścieżkach z drewna. Co za rozkosz.
    Dobrze wybrałaś miejsce na urlop 😃

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s